Loppar koppar

Godkväll!
För att underlätta navigeringen på sidan så använder vi oss av olika kategorier beroende på vad vi skriver om och allt eftersom kommer antalet kategorier därför att öka. Använder du en dator så ligger kategorierna i en meny till höger, surfar du istället på din mobil eller surfplatta så hittar du kategorierna längst ner på sidan. Till exempel så skriver Linnéa alla sina inlägg under kategorin ”Röda huset” och jag skriver alla mina under ”Gula huset” på så sätt kan man särskilja vem som är vem.

Idag är det dags att introducera en ny kategori som jag tror kan komma att bli väl använd; ”Loppis & Auktion”, både jag och Linnéa är nämligen riktiga loppisrävar.
Nedan får ni ta del av det fynd jag gjorde i söndags, 10 koppar och 10 kaffefat (Bavaria), en kaffekanna och 8 assietter (Mary av Rörstrand). Hela kalaset gick på 250 kr och alla koppar och fat matchar till de 6 Bavaria koppar och fat jag redan hade. Lycka! Nu kan jag ha ett rejält kafferep, vill ni komma?

Kopparna jag hade sedan tidigare.
Kopparna jag hade sedan tidigare.
Mina ”nya” fina koppar och fat ser ut så här.
Framförallt gillar jag blommorna på kannan.
Framförallt gillar jag blommorna på kannan.

/Frida

Kommentera

