Bäråret är räddat!

Imorse tog vi ett stort steg i det röda huset.

Vi slog till på ny kyl och frys!

Under alla år jag har bott hemifrån (alltså, inte hos mamma och pappa) så har jag alltid haft problem med att frysen i hyreslägenheterna är alldeles för liten. Varför? Jo jag ÄLSKAR ju att plocka svamp och bär och frysa in grönsaker, frukt med mera. Vad är det för mening med att ha en trädgård om man bara har en halv frys?

Eftersom det var rea på Mediamarkt så fick vi hel kyl + frys för 10 000. Bara frysen kostar annars över 8000. Ett riktigt klipp om du frågar mig.

Vi köpte Bosch då de har låg bullernivå 39db och håller frysen kall i 25 timmar om det skulle bli strömavbrott (vilket ju kan hända här ibland). Dessutom tycker jag att de är ganska snygga.

Mycket förvaring för alla godsaker
Mycket förvaring för alla godsaker
Stilrent, enkelt utan krussiduller
Stilrent, enkelt utan krusiduller

/Linnéa

Kommentera

