Spacklat o klart

Håll med om att det kunde vara ett fint namn på ett TV-program?

I helgen har Viktor och min pappa spacklat tak och väggar. Det har reglats upp för köket och det har lagats golv.

En hel del har hänt helt enkelt. I veckan hoppas vi på att börja kunna sätta in köket ordentligt.

Jag jobbar bara tre dagar den här veckan eftersom det är höstlov för mina skolbarn. Då får jag två dagar ledigt, vilket ska bli väldigt skönt.

En som ständigt är med under allt byggande och rivande är vår lille hund Snöboll. Han står ut med allt stök och slammer hela helgerna och kvällstid. Imorse gick vi en liten tur och upptäckte kyrkan. Han är bra go vår lille kille.

image

Snart hoppas jag som sagt kunna visa ett nytt och fräscht kök och matrum.

Ha det så bra till dess!

/Linnéa

 

Kommentera

