Som att bygga lego

Idag har det äntligen kommit upp köksstommar i röda huset! Det är ungefär som att bygga lego. Alla bitar bara passar ihop, klick!

Som jag längtat efter denna dag. Nu är det början på slutet av detta projekt. Imorgon ska jag åka och hämta tapeter på colorama så kanske svärmor kan börja tapetsera lite när jag är borta i veckan.

På onsdag börjar nämligen min första kurs på lärarutbildningen, ska bli roligt!

Just nu känner jag att det är riktigt skönt att vi kommit så långt med köket innan jag börjar läsa 100% och jobbar 100% samtidigt.

Så här ser det i alla fall ut just nu i köket.

image

Godnatt från oss i röda huset.

/Linnéa

Kommentera

