På gång igen!

Hej allesammans!

Nu har jag tentat av min kurs och har lite ledigt framöver. Precis i tid till att det blir en ”byggboom” här hemma.

I skrivande stund slipas golvet uppe i sovrummet och jag har precis kommit upp från källaren där jag försökt mig på en quickfix med isolering av innertaket i källaringången. Får se hur det går med det.

På måndag kommer vår fantastiska murare hit och ska kika på murstocken. Den ska få ny puts och behöver lagas här och där.

Förra veckan, när jag var borta, så vad rörmokaren Janne här och kopplade in vattnet i badrummet på övervåningen.  Till veckan kommer elektrikern och kopplar el så att vi ser något där uppe.

Allt händer på en och samma gång nu och det börjar bli färdigt på vissa ställen.

I övrigt så har jag jagat produkter över hela Sverige.  En duschvägg som sitter fast i Gävle och ett dörrblad som åkte till Småland istället för hit. Men det ordnar sig säkert till veckan.

Avslutar med några bilder inifrån huset.

image

image

image

image

Slipdamm överallt!

/Linnéa

Kommentera

