Leverans av allt

Hej!

I veckan har vi fått många leveranser. Framförallt till badrummet. Vi kan nu titulera oss som stolta ägare av en toalettdörr. Det vill säga att vi kan börja använda badrummet uppe fullt ut (om ni förstår vad jag menar…).

Jag har hamnat i någon slags sjuk-koma och har sovit säkert ett dygn. Orken har inte kommit tillbaka men jag sover inte lika mycket i alla fall.

Arbetsstyrkan är på plats och det händer saker här hemma. Duschen ska fixas och det tapetseras i hallen. Väggar spacklas och en sida av muren är på plats.

Själv ligger jag i soffan och försöker hänga med så gott det går. Har i alla fall spacklat igen några hål i hallväggen.

image

För det mesta har vi det som på bilden, jag och Snöboll alltså..

/Linnéa

Kommentera

