Balans och ny dammsugare

Hej från röda huset! 

Har idag jobbat första dagen för återminen. Kändes bra att komma tillbaka. Det blir mer balans i livet när jag jobbar har jag upptäckt. Så då fortsätter jag med det i ett eller annat år till. 

Annan balans som krävs: 

  • Träningskontinuitet
  • Elementvaser (har torr luft)
  • Jobb/fritids-ration 

Utöver balans i tillvaron så har jag välkomnat en ny familjemedlem ikväll. Har inte hunnit döpa hen ännu. 


Låter lite, suger mycket. 

Det var all uppdatering jag hade idag. 

/Linnéa

Kommentera

